Muffiny z rabarbarem i kruszonką

Uwielbiam rabarbar i jak tylko się pojawia na straganach od razu kupuję i piekę muffiny a z reszty gotuję kompot. Smak lata, młodości... Przepis znalazłam w gazecie już parę lat temu. Dziękuję Aniu za papilotki :)



  
Składniki: ( 12 sztuk)

Muffiny:
2 jaja
75 g cukru waniliowego
200 ml mleka
100 ml oleju
szczypta soli
250 g mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
250 g rabarbaru
masło
Kruszonka:
75 g mąki
35 g cukru
35 g zimnego masła

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki na muffiny wymieszaj, na końcu dodaj obrany i pokrojony w kostkę rabarbar, najlepiej lekko przesmażony na maśle. Zrób kruszonkę i posyp nią muffiny.  Piecz 30 - 40 minut w 185° C. Smacznego!










8 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Z kruszonką jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. sWIETNIE WYGLADAJA!!!--ZJEM JE WSZYSTKIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Zapisuję przepis, bo wpadłam w wir próbowania przepisów z rabarbarem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muffinki z rabarbarem to majowy must have !:)
    dziękuję za Twój przepis do rabarbarowej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam i wyszły jak na zdjęciu, to plus :) jednak smakujesz całkiem zwyczajny.... Nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj zostawiłam komentarz o mufinkach, ze w smaku nic specjalnego. Gdy je jednak spróbowałam dzisiaj- były pyszne, trzeba im dać jeden dzien na dotarcie sie chyba :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli podasz swoje imię, zostawiając komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wydrukuj